Campania Smartree și Teach for Romania „15 sub 15”, creată de VML, singurul shortlist al României la Gerety Awards 2024

Smartree, partener strategic de HR pentru companiile din România, a lansat împreună cu Teach for Romania, 15 sub 15: o ediție specială de revistă în care sunt prezentate poveștile a 15 copii sub 15 ani. Aflați sub vârsta legală de angajare în România, acești copii muncesc, sub diferite forme, în comunitățile lor pentru a-și susține familiile.

Campania, creată de VML, reprezintă singurul shortlist al României la Gerety Awards 2024, și a fost obținut la categoria PR.

Articolul complet poate fi citit în revistabiz.ro

Noutăți

AFSRU logo
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.