Educaţie, stil de viaţă şi wellness. Anul 2022 a pus bazele unui nou început pentru industria de HR: Programele de internship şi de training au fost reluate, iar companiile de HR au investit în eficientizarea proceselor şi în digitalizare. Per total, industria de servicii de resurse umane s-a repliat pentru a răspunde noilor nevoi ale pieţei

Cererea de servicii de resurse umane a fost în creştere anul trecut, însă şi procesele de recrutare şi de selecţie mai dificile, arată o analiză a Asociaţiei Furnizorilor de Servicii de Resurse Umane (AFSRU).

♦ Bogdan Gabor, Lugera: „Rolul HR-ului în organizaţii a devenit tot mai complex, iar industria furnizării de servicii de resurse umane s-a repliat pentru a răspunde nevoilor acestora” 

♦ Gabriel Gătejoiu, Agenţia de Servicii Professional: „Majoritatea companiilor au reluat programele de internship şi/ sau traineeship, pe care unii angajatori le-au pus on hold în 2021, ceea ce a adus noi proiecte în portofoliul nostru de servicii” 

♦ Sorina Donisa, APT Prohuman: „Angajatorii au întâmpinat dificultăţi majore în atragerea de forţă de muncă calificată şi necalificată. Atât angajatorii, cât şi companiile de HR a trebuit să se adapteze şi să identifice soluţii prin care să poată suplini acest deficit”.

Oana Popescu, Humangest: ”lunar au fost modificări în legislaţia muncii, norme sau ordonanţe de urgenţă care au pus în mare dificultate specialiştii în resurse umane.”

Articolul complet a fost publicat de Ziarul Financiar.

Photo credit freepik.com.

Meniu