Educaţie, stil de viaţă şi wellness. Ce metode inedite au angajatorii pentru a-şi motiva, încuraja şi păstra angajaţii?

AFSRU

ELISABETA MOLDOVEANU, Grafton România: „Se pune din ce în ce mai mult accent pe work-life balance şi candidaţii încep să preţuiască mai mult ca niciodată flexibilitatea şi timpul în afara orelor de muncă

OANA POPESCU, Humangest: „Ridicarea restricţiilor a venit cu o creştere a apetitului pentru participarea la evenimente, cursuri, conferinţe. Tot mai mult angajaţii îşi doresc să se întâlnească, să se implice în diverse programe de formare.“

RALUCA SĂFTOIU, Best Personal Services: „În acest moment programul de lucru flexibil sau lucru de acasă este un beneficiu tot mai des implementat de angajatori.“

„Perioada următoare va fi cu siguranţă o perioadă de analiză pentru angajatori care va impune o actualizare a politicilor interne. Raportându-ne, însă, la beneficiile acordate în prezent cel mai frecvent de către angajatori, ne aşteptăm ca în practică să fie puţine cazuri în care introducerea acestui nou prag să afecteze nivelul beneficiilor acordate”, a detaliat Bogdan Gabor, preşedintele Asociaţiei Furnizorilor de Servicii de Resurse Umane şi country manager al companiei de recrutare Lugera – The People Republic.

Proprietarii multor clădiri de birouri s-au adaptat şi asigură angajaţilor săli de fitness aproape de birou. Acolo unde nu există această posibilitate, unii angajatori acoperă abonamentele la sală.  În plus aceştia oferă beneficii menite ”să încurajeze sănătatea fizică şi mintală, precum abonamente la sala, evenimente în aer liber, mic dejun sănătos la birou, consiliere wellness”, spune Loredana Dragomir, director permanent placement professional recruitment & executive search division în cadrul Adecco România.

Material publicat de ZF.ro

Noutăți

Meniu