Salariul rămâne prima problemă în atragerea românilor pe o poziție nouă pe care o companie o scoate pe piață. Acesta este și motivul pentru care românii aleg tot mai mult calea străinătății, unde salariile le fac mai mult cu ochiul, indiferent că vorbim de cele din construcții, cosmetică și înfrumusețare sau IT. „Toate companiile încearcă să găsească alte beneficii pe care le pot oferi angajaților și deja au devenit lucruri comune. Toți încearcă un brand de angajator fără componentă salarială și aici cam toate companiile din România fac cam aceleași lucruri, de aceea salariul e principalul diferențiator între România și celelalte țări ale Europei”, a declarat Alexandra Peligrad, CEO al companiei de resurse umane Smartree România, invitată la emisiunea HR Talks, realizată de wall-street.ro.
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.